Paroles Rechercher

[Jaden Smith Photos] [Jaden Smith Paroles]

Jaden Smith - Flame (just Cuz) Paroles

Swag
Swag
Swag

Uh, roll up, cash get drown
MCM backpacks pass says rap pack on it
And I'm 'bout to go ham I don't even got a swag hat, uh.
Oh, JB where my calls at?
All you other little jokers better fall back
Couple million on a movie what you call that?
I don't give a f*ck
Someone tell me where the stalls at.
Sawggie, young Smitho
Say I got swag probably won't say ditto
Cause I am the only one
They call me the holy one
I ain't tryin' force you but you callin' me Obi-Wan

[Chorus:]
So get up on this, I'm looking for a hot one
Talkin' 'bout a boyriend, hope that you ain't got one
Even if you do, we can make it work though
Girl, I'm not a jerk, I just wanna see you twerk.
Oh, jeez.
So back it up till you feel my hands touchin' you
Girl I'm a trying kick it, no, I'm not in love with you
Here for one night so let's go get in some trouble
So I'll go handle the bill and you can me Mrs. Huxtable.

Oh, your body lookin' like a soda bottle
Said you wanna go to Germany, let's go tomorrow
Cause you certanly lookin' like the hottest model
When you in that dress oh, yes YOLO that's the motto
Oh, I'm usually scared of some long term,
Mess it up as soon as I say the wrong words
What doesn't kill me is probably gonna make me stronger
I'm a workaholic girl, that's why you call me Anders.
Bring the guitar in, they're bringin' us all in

We're waitin' at valet they bringin' my car in
And we're makin' a Maybach movie
And it's starring me and my clique
We're kicking it like a sidekick

[Chorus:]
So get up on this, I'm looking for a hot one
Talkin' 'bout a boyriend, hope that you ain't got one
Even if you do, we can make it work though
Girl, I'm not a jerk, I just wanna see you twerk.
Oh, jeez.
So back it up till you feel my hands touchin' you
Girl I'm a trying kick it, no, I'm not in love with you
Here for one night so let's go get in some trouble
So I'll go handle the bill and you can me Mrs. Huxtable.

[Bieber Cover]

Please don't cry to me baby,
Please don't lie to me baby,
Come over here, close your eyes with me baby
Yeah, this world is so harsh
Come survive with me baby, oh
Bad times, yeah we had those.
Back when I was rockin' bad flows,
Back when I wouldn't do battles,
Back when the jokers was rocking afros.

[Chorus: x2]
So get up on this, I'm looking for a hot one
Talkin' 'bout a boyriend, hope that you ain't got one
Even if you do, we can make it work though
Girl, I'm not a jerk, I just wanna see you twerk.
Oh, jeez.
So back it up till you feel my hands touchin' you
Girl I'm a trying kick it, no, I'm not in love with you
Here for one night so let's go get in some trouble
So I'll go handle the bill and you can me Mrs. Huxtable.
Misfits.

Voir tous les paroles de Jaden Smith

Permalink: Jaden Smith - Flame (just Cuz) Paroles

Jaden Smith Fans

  » Vous devez être membre pour un Fan.


Jaden Smith Commentaires



Réactions pour Jaden Smith

Nom: , Login
Captcha:
Jaden Smith - Flame (just Cuz) Paroles

Jaden Smith Vidéos

Loading......

The lyrics are provided for educational purposes only , If you like the song, please buy relative CD to support the artist. The images, icos, videos are downloaded from internet for personal use. If they are copyrighted, please contact me to remove.

Powered By ColorfulPHP Pageloaded in: 0.00152s

< XHTML 1.0: Paroles Jaden Smith - Flame (just Cuz) de chanson >