Paroles Rechercher

[New Boyz Photos] [New Boyz Paroles]

New Boyz - Start Me Up Paroles

[Verse 1]
How did I end up in this club?
Man I swear I'm goin crazy
And I can not find my phone
And I need to call me baby
If she saw what I was doin
She would probably wanna drop me
But I can not stop right now
Cause-cause right now this party got me feelin goooood
Yeah, let's do it up tonight
Ain't worryin about tomorrow
Man I'm livin life l-l-llike a baller shouuuuld
Yeah tell me we ain't goin hard
This goes out to all of y'all (y'all, y'all, y'all, y'all)

[Chorus: Bei Maejor]
Party party party people come say whassup (WHASSUP!)
Yeah baby baby start me up
So a sexy sexy lady's gonna show me love
Yeah baby baby start me up...
Party party people come say whassup (WHASSUP!)
Yeah baby baby start me up

[Verse 2]
I-I ain't on that picture but I be goin HAM
Hella boppers on my gold and some bottles in they hand
I don't see they boyfriend and they guys
that surround 'em when they near
Need a Twitter for my d*ck
You follow wanna be my guest I'm feelin goooood
Function got me lit
Jealous of our taste, muggin man I wish a n*gga wouuuuld
Yeah I call their bluff
If he set for the club, down so start me up-up-up-up

[Chorus - repeat 2X]

[Outro]
Start me up, me up, me up [2X]
Baby start me up, me up, me up
Start me up, me up, me up
Baby start me up

Voir tous les paroles de New Boyz

Permalink: New Boyz - Start Me Up Paroles

New Boyz Fans

  » Vous devez être membre pour un Fan.


New Boyz Commentaires


Shawty

Shawty

Legacy is my husband ♥♥ SMOUUWAACCKKK

#144. Poster à 2011-10-27 06:00 - I Don't Care Paroles

Shawty

Shawty

Legacy is my husband ♥♥ SMOUUWAACCKKK

#143. Poster à 2011-10-27 05:31 - I Don't Care Paroles

DzlkfQhALjVpJTFFE

DzlkfQhALjVpJTFFE

Thanks for wirtnig such an easy-to-understand article on this topic.

#142. Poster à 2011-09-25 17:41

QEFhUzxJHfcVsI

QEFhUzxJHfcVsI

Stay informaitve, San Diego, yeah boy!

#141. Poster à 2011-09-25 17:01 - Backseat Paroles

CZXhQebPJRpqOucwzK

CZXhQebPJRpqOucwzK

IJWTS wow! Why can't I think of tihgns like that?

#140. Poster à 2011-09-25 16:58 - Start Me Up Paroles


  » Tous les commentaires pour New Boyz (144)

Réactions pour New Boyz

Nom: , Login
Captcha:
New Boyz - Start Me Up Paroles

New Boyz Vidéos

Loading......

The lyrics are provided for educational purposes only , If you like the song, please buy relative CD to support the artist. The images, icos, videos are downloaded from internet for personal use. If they are copyrighted, please contact me to remove.

Powered By ColorfulPHP Pageloaded in: 0.00158s

< XHTML 1.0: Paroles New Boyz - Start Me Up de chanson >